Even lezen voordat je jezelf aanmeldt in de MyRoute-app

Dé plek voor vragen, weetjes, tips en verhalen omtrent navigatie.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur

Plaats reactie
Toon
Toercoördinator

Even lezen voordat je jezelf aanmeldt in de MyRoute-app

Bericht door Toon »

Ron en ondergetekende hebben de MyRoute App geïntroduceerd binnen de Suzuki Bandit Club Nederland. In de MyRoute App hebben we een besloten groep voor de Suzuki Bandit Club Nederland aangemaakt. Wij beiden zijn de beheerders hiervan.
Iedereen die lid is van de SBCN en toegang heeft tot het forum kan zich ook voor de SBCN groep in de MyRoute App aanmelden. Dit kan zowel in de gratis versie van de app als in de betaalde versie van de app. Zo langzamerhand hebben de eerste leden zich aangemeld en worden er mooie routes gemaakt. Natuurlijk hoeft dit niet alleen voor de SBCN maar kan je dit ook voor privé gebruik doen.
Regelmatig krijgen we een nieuwe aanmelding binnen maar kunnen we niet zien of hij of zij SBCN lid is omdat de naam van de aanvrager niets zegt. Daarom vragen we aan iedereen die zich aanmeld om dit te doen met de NICKNAME die men op het forum gebruikt zodat we kunnen controleren of men lid is. Alleen SBCN leden worden in deze besloten groep toegelaten want de groep is exclusief voor “SBCN Bandieten”.
In de MyRoute App kan je onder “Profiel” iets over jezelf vertellen. Het is leuk om iets meer over een lid te weten dan alleen zijn of haar “NICKNAME”. Je kan iets over je leefomstandigheden schrijven of over je werk, hobby’s, motoren die je eerder gereden hebt o.i.d. kijk maar het maakt niet uit zolang het maar iets over jezelf verteld.
Groet, Ron en Toon.
Na pakweg 25 jaar Suzuki gereden te hebben is het nu tijd voor wat anders en wel een Yamaha.
Toon
Toercoördinator

Re: Even lezen voordat je jezelf aanmeldt in de MyRoute-app

Bericht door Toon »

iemand die zich opgeeft voor de MyRoute-app met de naam DHM is dit een lid van de bandit club?????? Omdat deze app uitsluitend voor bandit club leden is voeg ik hem of haar niet gelijk de toegang. Ken de naam niet terug vinden in het ledenbestand dus wacht even met het toelaten tot dat we bevestigd krijgen dat het een club lid is.
Na pakweg 25 jaar Suzuki gereden te hebben is het nu tijd voor wat anders en wel een Yamaha.
Motty

Bericht door Motty »

Hoi Toon,

It's I, I'm in dysgise!!

Gisteren Heb ik een loterij van de KNMV gewonnen waardoor ik voor 1 jaar Goldmember ben! :cheer: :respect:

Op MYROUTEAPP sta ik te boek als DHM (Dennis Hendrik Martin) 8)

Dus ik wacht jullie acceptatie met smart af :gaaap:
MottyAfbeelding
Toon
Toercoördinator

Bericht door Toon »

Motty schreef:Hoi Toon,

It's I, I'm in dysgise!!

Gisteren Heb ik een loterij van de KNMV gewonnen waardoor ik voor 1 jaar Goldmember ben! :cheer: :respect:

Op MYROUTEAPP sta ik te boek als DHM (Dennis Hendrik Martin) 8)

Dus ik wacht jullie acceptatie met smart af :gaaap:

Heb je de toegang verleend.
Motty

Bericht door Motty »

Toppie :Thumbsup:
MottyAfbeelding
Plaats reactie